Brev:
Væske og antal flasker
2. marts 2010
Alder:
6 mdr.
Væske og antal flasker
Kære Helen
Jeg glemte at spørge dig om hvor meget flaske min dreng skal have frem til et år. Vil du prøve at give mig en vejledning vedr. dette samt en plan for når han bliver 7 mdr?
Jeg er meget opmærksom på at han skal have sin væske for ikke at forstoppe i maven og synes det kan være svært at skulle indhente det man giver i flaske, pr kop i stedet for.
En anden ting er at min lille dreng er vældig god til at tygge sin skemad ;-) og derfor vil jeg gerne høre hvornår jeg må begynde at tilbyde ham rugbrødshapsere. Er som så mange andre mødre vældig bange for at han får det galt i halsen, men på et tidspunkt skal han jo væk fra søbemaden ;-)
Tusind tak for dine tidligere svar som er virkelig brugbare. Jeg er glad for din tilgang til barnet. Synes det kan virke meget frustrerende at der stilles store krav til de små og at der er en holdning til at man bare skal tage "kampen" med dem og dermed have sig et ulykkeligt barn. Så hvor er jeg glad for at have dig!
Med venlig hilsen
Pernille